Przejdź do głównej zawartości

Eliksir od Wibo ;)


Hej ;), przychodzę dziś do was z postem jak już widzicie pomadkowym ;))
Krótka historia jaka wiąże się z zakupem tych pomadek jest taka iż wybrałam się do rossmana a słyszałam i czytałam że te pomadki są dobre. Stanęłam przed szafą wibo z zamiarem znalezienia pomadki idealnej nie za jasnej nie za ciemnej takiej na co dzień do zwykłego szarego makijażu jak i takiej która przyciągnie oko na imprezie ( jak bym na takie chadzała;)).


Stanęło na tym iż szukam pomadki w kolorze brązowym jednak nie takiej typowej babciowej ciemnej, jednak takiej jak już wspomniałam jaśniejszej.
Nie wiedziałam jaką mają konsystencję te pomadki ani jakie krycie sugerowałam się yt, i blogami, jednak po sprawdzeniu na łapce spodobały mi się obie te rzeczy, cena również jest kusząca ponieważ nie przekraczają one 9zł, w promocji można je wychaczyć za ok. 5zł, jednak ja zapłaciłam cenę regularną ;) 
Co jeszcze: przeraziło mnie to że u mnie w rossmanie w moim miecie szafa wibo była strasznie porozwalana w tym sensie że żadna pomadka nie stała na swoim miejscu a ich testerów też można było szukać z wiatre, ;)

Jako pierwszą wybrałam kolorek 02 jest to piękny brąz taki którego szukałam, nie jest on za ciemny, pomadki są pół- transparentne jednak jeżeli nałożymy dwie warstwy są zupełnie kryjące co bardzo mi odpowiada, kolor na ustach jest bardzo naturalny, świetnie się prezentuje i konsystencja pomadki jest kremowa co odpowiada za to iż nie przesusza mi ust, nie mają one żadnego smaku utrzymują się przyzwoicie dokładnie nie liczyłam czasu ich trzymania się ale zrobię wam test w postaci filmiku ;) , pachną delikatnie jednak nie jest to jakiś zapach który by mi przeszkadzał i nie wyczuwalny jest na ustach.

 Przechodząc do drugiego koloru jest to kolorek 03, jest to piękna fuksja która sprawdzi się na pewno w sezonie wiosenno-letnim, jak już wspomniałam wyżej są to pomadki pół-transparętne więc nadają się i na dzień i na szałowe imprezy ;), co mi się w niej jeszcze podoba to opakowanie które jest bardzo dobrze wykonane i zamyka się na kliknięcie co daje nam pewność w tym iż pomadka nie powinna otworzyć się podczas transportu w torebce ;)

Z danych technicznych:


                •  4,2g
                • 6 m ważne od otwarcia opakowania
                •  dostępność na plus
                •  wybór kolorów
                • pół transparentne wykończenie które da się pięknie budować w fajny kolor
I to by było moi kochani na tyle mam nadzieje że post przypadł wam do gustu, napiszcie czy używaliście tych pomadek lub innych z wibo, i do zobaczenia za tydzień ;) 


Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Instagram mix 02.15 ;)

Hej przychodzę do was ze zdjęciami z instagram-u ;) Postanowiłam w ten sposób wrócić po raz n-ty do blogowania i mam nadzieję że się wam ten post spodoba ;)) Zapraszam ;))

Sesja zdjęciowa Marzec '17

Hej, myślę że chciałabym wrócić trochę do blogowania, dlatego dziś przychodzę do was z postem z sesji zdjęciowej. Wygrałam sesję z okazji dnia kobiet u świetnej pani fotograf Anity na Facebooku znajdziecie ją pod nazwą fabryka fotografii Anita Azafrańska LINK  ;) Dostałam konkretne wytyczne: okulary przeciwsłoneczne, kolorowe ubrania, kolorowe chustki. Dostosowałam się mimo iż "elegancko" lubię ubierać się na czarno ;) Sesja odbyła się na Wawrzkowiźnie , w okolicach Bełchatowa / woj. Łódzkie.

Perlux, pierwsze skuteczne perły piorące na rynku. ?

Witam was bardzo serdecznie dziś mam dla was mini recenzję i porównanie Pereł Piorących Perlux z innymi markami. Zacznę od tego iż zostałam ambasadorką pereł Perlux za pośrednictwem strony streetcom.pl. Paczkę ambasadorki dostałam i przystąpiłam do testów ;)