Przejdź do głównej zawartości

Mini ulubieńcy ostatnich miesięcy, tygodni, dni ;)

Witam was wszystkich bardzo Serdecznie ;) Dziś późną porą przedstawiam wam Ulubieńców. Nie będzie ich na yt ;) ale będą tutaj :) Nie ma nas często Tu i Na kanale ponieważ większość czasu zabiera nam szkoła zajęcia pozalekcyjne jak i inne ważne sprawy ;) mam nadzieje że nam wybaczycie ;) mam dla was kilka nowych postów więc postaram się je publikować regularnie ;)) postaram się także zagonić Karolinę do pracy ;))

Zaczynam po długim wstępie ;))

Ulubieńcy będą chaotyczni trochę tego trochę tego Więc: ;))

Mleczko do demakijażu z Biedronki BeBeauty Face expertiv sprawdza się dobrze poniżej macie opis nie podrażnia ja zmywam nim oczy. ;) mówiłam o nim w filmikach o ulubieńcach na yt jest wydajny i tani ;) 


Pisałam już o tym produkcie osobny post ale mogę wam powiedzieć że działa po prostu wyśmienicie ;) moją twarz okupują dwa wielkie wulkany w okolicy ust na brodzie nie mogłam się ich pozbyć ale pomógł Termentilae z Ziaji i kosztuje tak mało ;) 

Odżywka do włosów rudych i farbowanych kupiona na stronie paatal.pl, sprawdza się ;) 

żel pod prysznic z Nivea pięknie pachnie i fajnie nawilża ciało ;)) 


Niezastąpiony duet na jesienne poranki jak i dni pędzel z EcoTools + Róż z Lovley w kolorze Cranbery  Kiss cudo ;)) 



Zakupiony niedawno na paatal.pl cień Rimmel do lekkiego makijażu na co dzień się sprawdza jednak nie jest bardzo na pigmentowany jak widać powyżej na palcu ;(  







Rozświetlająca baza z Delii mówiłam o niej więcej w filmiku porównawczym o bazach jest w porządku jednak nie spełnia moich oczekiwań ;)) nie wiem czemu znalazła się w ulubieńcach można ją nazwać bublem ulubieńców ;)) 


Krem  do rąk Garnier kupiony przypadkiem, ale nie jest przypadkiem ;) jest najlepszym kremem do rąk jaki do tej pory używałam ;)) koszt ok. 9 zł ;) 

Mascara Cat eye maybelline więcej będzie w recenzji ;)) używam namiętnie ;) 

Chusteczki dla dzieci które ja namiętnie używam od kilku miesięcy do demakijażu i się sprawdzają teraz używam tych powyżej ostatnio skończyły mi się te poniżej jednak te które są wyżej przetransportowałam do pudełka poniżej ;))

taka ciekawostka tych chusteczek nie używam tylko do demakijażu lecz do wielu innych rzeczy np. jeżeli mi się coś wyleje na biurko zawsze można to szybko wytrzeć, do czyszczenia kokpitu w samochodzie się sprawdzają idealnie ;) mam jedną paczkę w samochodzie nawet na ślubie na którym byli moi rodzice mojej cioci przydała się owa nawilżona chusteczka by wytrzeć sobie sukienkę którą ubrudziła jej córeczka czekoladą ;) powiem wam że nawet wyczyściłam nimi bluzę z podkładu ;) są niezawodne ;))

Jedwab do włosów z Joanny, sprawdza się do końcówek jak i do niesfornych włosków ;)) 

Niezawodny zmywać do paznokci z Kauflandu którego używam od kilku lat polecam ;))


Podkład Rimmel w żelu używam go nakładając gąbeczką, na pierwszym zdjęciu tam gdzie jest kropeczka dotknęłam już dna ;)) 


Krem nawilżający bambino niezawodna rzecz pod makijaż w moim przypadku ;)) 

I ostatnia rzecz bez której przez ostatnie dni może tygodnie nie wyobrażałam sobie makijażu cienie ten po lewo to inglot 363 a po prawo to wyjęty z opakowania my secret 501 oba są matowe ;)) 
To by było na tyle dziś ;) Piszcie co chciałybyście/ chcielibyście zobaczyć tu jak i na kanale;) zapraszam w najbliższym czasie na nowe posty ;)) 

Pozdrawiam ;)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Instagram mix 02.15 ;)

Hej przychodzę do was ze zdjęciami z instagram-u ;) Postanowiłam w ten sposób wrócić po raz n-ty do blogowania i mam nadzieję że się wam ten post spodoba ;)) Zapraszam ;))

Sesja zdjęciowa Marzec '17

Hej, myślę że chciałabym wrócić trochę do blogowania, dlatego dziś przychodzę do was z postem z sesji zdjęciowej. Wygrałam sesję z okazji dnia kobiet u świetnej pani fotograf Anity na Facebooku znajdziecie ją pod nazwą fabryka fotografii Anita Azafrańska LINK  ;) Dostałam konkretne wytyczne: okulary przeciwsłoneczne, kolorowe ubrania, kolorowe chustki. Dostosowałam się mimo iż "elegancko" lubię ubierać się na czarno ;) Sesja odbyła się na Wawrzkowiźnie , w okolicach Bełchatowa / woj. Łódzkie.

Perlux, pierwsze skuteczne perły piorące na rynku. ?

Witam was bardzo serdecznie dziś mam dla was mini recenzję i porównanie Pereł Piorących Perlux z innymi markami. Zacznę od tego iż zostałam ambasadorką pereł Perlux za pośrednictwem strony streetcom.pl. Paczkę ambasadorki dostałam i przystąpiłam do testów ;)