Przejdź do głównej zawartości

Zapachy ;))

Witam was bardzo serdecznie ;)) Dziś przedstawię wam moją "kolekcję" "perfum" są to dokładnie wody perfumowane bądź wody toaletowe ;))

A więc tak chciałam nagrać taki filmik ale nie wyszło mi to ponieważ byłby on za długi i dość nudnawy ale jeżeli interesuje was jakie "perfumy" posiadam i jakie mają one nuty zapachowe to zapraszam do małej lekturki ;)

Specjalnie dla was zrobiłam research w internecie na temat nut zapachowych ;)) a więc zaczynam ;))






Puma i’m going Radość życia połączona z elegancją i nowoczesnością. Wyszukany zapach, który stanowi źródło siły dla pełnej energii współczesnej młodej kobiety.


Nuta głowy: Zapach ananasa, czarnej porzeczki i ostrego pieprzu, wyraża radość i pełnię życia.Nuta serca: Woń plumerii, jaśminu i róży ze szczyptą egzotyki uosabia zachwyt nad kobiecością.Nuta podstawowa: Zapach drzewa sandałowego, cedrowego i różanego dopełnia zapach i stanowi źródło niezwykłej pewności siebie.
nuta serca: banan, ananasnuta bazy: piżmo, ambra, drzewo sandałoweNuta serca: róża, nenufar, frezja Nuta bazy: piżmo, drzewo sandałowe, ambra
Moja opinia : ;)) wiec tak podobają mi się są orzeźwiające mam je już długo bo dostałam je na swoje 16 urodziny od mamusi ;)) nie wiem ile kosztowały ale znajdziecie je w rossmanie ;)) 







Nuty zapachowe perfum Adidas Natural Vitality:
  • ·         Nuty głowy pomarańcza, jabłko, liść pomidora, liczi
  • ·         Nuty serca magnolia, arbuz, kwiat lotosu, kwiat osmantusa
  • ·         Nuty bazy drzewo sandałowe, cyprysik hinoki
  • Moja opinia : :) kupiłam je mamie pod choinkę a ponieważ wszystkie nasze perfumy są w moim pokoju siłą rzeczy też ich używam ;)) są orzeźwiające ale dobre na porę jesienno zimową ;)) Znajdziecie je w drogeriach ja kupiłam je w osiedlowym kiosku za 25zł ;)) 





Love Dance 
Nuty zapachowe:

nuta głowy: limonka, kokos, brzoskwinia

Moja opinia: ;) są to moje ulubione perfumy jeszcze od gimnazjum podobają się mi i mojemu chłopakowi a mojej mamie nie ;)) są takie cukierkowe w dosłownym tego słowa znaczeniu;)) Można je znaleźć w drogeriach jak i supermarketach koszt ok 21zł








Miraculum  La Rose Woda perfumowana damska - 50 ml.
Wyjątkowa moc akordów kwiatowych: róży, nenufaru oraz frezji tworzy kombinację subtelną  i zmysłową. Witalnej energii dodają nuty owocowe moreli i gruszki, podkreślone słodką, żywiczno-balsamiczną nutą piżma, drzewa sandałowego i ambry.
Nuty zapachowe Miraculum La Rose Woda perfumowana damska:

Nuta głowy: morela, gruszka


Moja opinia: :) pachną dosłownie różami są bardzo ładne zostały kupione w osiedlowym kiosku za ok 21 zł ;)) 




Gepardo Speer Christopher Dark City Eagle Woman (odpowiednik Puma Urban Motion Woman)

Zapach pełen rytmu i zmysłowości. Początkowo nieśmiały staje się wkrótce pewny siebie i bardzo aromatyczny.

Piramida zapachu:

• Nuta głowy: yuzu, mandarynka, ananas

Moja opinia: :) osobiście nie podobają mi się tak bardzo jak wtedy gdy je dostałam a miało to miejsce w dniu moich 17 urodzin bodajże ;) wyżej pisze że są one tańszym odpowiednikiem Puma Urban Motion reszta na ten temat poniżej. ;))



Puma Urban Motion:

Nuty zapachowe: 

Linia głowy: yuzu, mandarynka, ananas 

Moja opinia: :) Dostałam je pod choinkę od mojego chłopaka są przepiękne nie piszę tego dlatego że dostałam je od chłopaka tylko dlatego że naprawdę mi się podobają gdybym miała fundusze na pewno bym je zakupiła.
Jak pisałam wyżej ich tańszym odpowiednikiem są Gepardo speed. Moim zdaniem jest to nieprawda ponieważ gepardo są takie lekko duszące ciężkie a puma jest orzeźwiająca lekka a różnią się tylko jednym składnikiem a mianowicie białym drewnem w lini podstawowej ;)) 




Adidas pure Lightness

Nuty zapachowe:


Moja opinia: są one orzeźwiające lekko ciężkawe jednak na porę wiosenno letnią są idealne kupiłam je w supermarkecie na przecenie za ok 12 zł ale w naturach znajdziecie je w promocji za 15 zł ;)) 





Spring Lady

Pobudzający i rześki zapach, który uwolni podkreśli piękno każdej kobiety. Inspirowany tradycją starożytności.
 

moja opinia: Jest to mój najnowszy nabytek dla mnie pachnie on drzewkiem herbacianym jest to bardzo orzeźwiający zapach dla osób które lubią świeżość;)) 













I to byłby koniec mojej "kolekcji" powyżej możecie zobaczyć że napisałam o zapachach "perfumy" ja je tak nazywam wiedząc że nie są one prawdziwymi perfumami.

Na yt pojawił się nowy filmik ;)) 

Miłej niedzieli moja będzie pełna pracy ;)) 

Pozdrowienia i do napisania lub obejrzenia P;)) 






Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Instagram mix 02.15 ;)

Hej przychodzę do was ze zdjęciami z instagram-u ;) Postanowiłam w ten sposób wrócić po raz n-ty do blogowania i mam nadzieję że się wam ten post spodoba ;)) Zapraszam ;))

Sesja zdjęciowa Marzec '17

Hej, myślę że chciałabym wrócić trochę do blogowania, dlatego dziś przychodzę do was z postem z sesji zdjęciowej. Wygrałam sesję z okazji dnia kobiet u świetnej pani fotograf Anity na Facebooku znajdziecie ją pod nazwą fabryka fotografii Anita Azafrańska LINK  ;) Dostałam konkretne wytyczne: okulary przeciwsłoneczne, kolorowe ubrania, kolorowe chustki. Dostosowałam się mimo iż "elegancko" lubię ubierać się na czarno ;) Sesja odbyła się na Wawrzkowiźnie , w okolicach Bełchatowa / woj. Łódzkie.

Perlux, pierwsze skuteczne perły piorące na rynku. ?

Witam was bardzo serdecznie dziś mam dla was mini recenzję i porównanie Pereł Piorących Perlux z innymi markami. Zacznę od tego iż zostałam ambasadorką pereł Perlux za pośrednictwem strony streetcom.pl. Paczkę ambasadorki dostałam i przystąpiłam do testów ;)