Przejdź do głównej zawartości

Tajemnicza paczka ? ;)

Witam was wszystkich bardzo serdecznie w najbliższym czasie mam plan na zrobienie kilku nowych filmików na nasz kanał na yt ;) A teraz chciałam wam się pochwalić naszymi zakupami z paatal.pl ;)) Poniżej paczucha w której przyszły nasze "skarby" :)) 






A teraz zawartość : 



Maskotka Króliczka playboya ;) ja (Paulina) od kilku już lat mam "faze"  na króliczki nie chodzi tutaj o play-mate ;) tylko o to logo maskotki itp ;)) no i tak się złożyło że sobie ją zakupiłam miała być żółta a okazało się że jest to kolor lemon ;)) 6,00zł





Następną rzeczą którą kupiłam są perfumy Adidas team force 50 ml (większych niestety nie było ) zakupiłam mojemu chłopakowi na dzień chłopaka ;)) 10,00 zł




Sztuczne rzęsy które zakupiłam do celów sesji (nie profesjonalnych ;d ) i przydadzą się na 100-dniówkę ;) 9,50zł 




Powyżej to zakup Karoliny ;)) Garnier na wypryski. 6,99zł


Zakup Karoliny lakier do paznokci w kolorku nude  710 alaska 4.50zł


Żele rozświetlające ELF 


Mój w kolorze Lilac Petal 7,90zł


Karoliny w kolorze Citrus 7,90zł


Zakup Karoliny Kajal :) 2x 4,95zł





Odżywka do rudych i farbowanych włosów nasz zakup ponieważ obydwie mamy włosy farbowane w kolorach rudości jeżeli tak można to nazwać ;) 2x 2,75zł



Zakup Karoliny plasterki na wągry na nosek ;) 6,60zł


Zakup Karoliny błyszczyk Bourjois 3,50zł


Zakup specjalny na który czekałyśmy bardzo długo ponieważ czekałyśmy na wypłatę ;)) 



Zakup Karoliny paletka Oh So Special 7 cieni matowych 5 perłowych 27,50 zł



Mój zakup paletka z limitowanej wersji Nude Collection Au naturel 8 cieni matowych i 4 perłowe ;) 27,50zł



i oczywiście mój zakup paletka Sunset 11 cieni perłowych i 1 mat ;)) 27,50zł

I to by było na tyle z naszych zakupów na paatal.pl bardzo szybka wysyłka do paczkomatu ;) w najbliższym czasie mamy zamiar jest coś kupić na tej stronie ale nie wiemy jak będzie z funduszami ;)) 

Mam zamiar nagrać dla was filmik z haulem ponieważ ostatnimi czasy byłam na zakupach ciuchowych i kupiłam przy okazji w ostatnich dniach kilka kosmetyków drogeryjnych więc spodziewajcie się filmiku na naszym kanale a oczywiście kilku recenzji produktów które zakupiłyśmy ;)) 

Pozdrawiam miłego weekendu ;)) 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Instagram mix 02.15 ;)

Hej przychodzę do was ze zdjęciami z instagram-u ;) Postanowiłam w ten sposób wrócić po raz n-ty do blogowania i mam nadzieję że się wam ten post spodoba ;)) Zapraszam ;))

Sesja zdjęciowa Marzec '17

Hej, myślę że chciałabym wrócić trochę do blogowania, dlatego dziś przychodzę do was z postem z sesji zdjęciowej. Wygrałam sesję z okazji dnia kobiet u świetnej pani fotograf Anity na Facebooku znajdziecie ją pod nazwą fabryka fotografii Anita Azafrańska LINK  ;) Dostałam konkretne wytyczne: okulary przeciwsłoneczne, kolorowe ubrania, kolorowe chustki. Dostosowałam się mimo iż "elegancko" lubię ubierać się na czarno ;) Sesja odbyła się na Wawrzkowiźnie , w okolicach Bełchatowa / woj. Łódzkie.

Perlux, pierwsze skuteczne perły piorące na rynku. ?

Witam was bardzo serdecznie dziś mam dla was mini recenzję i porównanie Pereł Piorących Perlux z innymi markami. Zacznę od tego iż zostałam ambasadorką pereł Perlux za pośrednictwem strony streetcom.pl. Paczkę ambasadorki dostałam i przystąpiłam do testów ;)