Przejdź do głównej zawartości

Oszczędność miejsca ?;)

Jak widzicie powyżej dzisiejszy post będzie o oszczędności miejsca ;) Więc chciałabym się z wami podzielić moim pomysłem wyniesionym z jednego z filmików na yt ;)

A więc posiadam paletkę z Inglota freedom system tą starą wersję ;)

Postanowiłam swoje cienie z my secret wpakować do tej paletki ponieważ oszczędzam miejsce, i mam możliwość wykonania makijażu bez szukania innych cieni ;)

Tak wyglądają puste już pudełka bez Cieni ;) ja "wyjmowałam je jak jest przedstawione w filmiku igłą która mi się złamała ;) i 3 cienie wyjmowałam tylko podgrzewając na prostownicy do włosów a jeden co jest widać na zdjęciu podpalałam od spodu zapalniczką ;)



 Tutaj widać że cienie z my Secret są większe od tych z Inglota ;)) My Secret mają 3g a te z Inglota nie wiem ;)
 Jak widać nie obyło się bez uszkodzeń ;) cień o nr. 102 Pearl Touch niestety został uszkodzony od wyjmowania go igła ;D ale mam ten skrawek w razie czego ;)
 Na tym zdjęciu przedstawione są uszkodzenia mechaniczne cienia o nr. 508 Matt ;)

powyżej jest jeszcze nie wyjęty cień biały Matt który jest najbardziej poszkodowany z ich wszystkich ;) ale mam zamiar go wyjąć sposobem z filmiku na alkohol i przy okazji naprawić tak ten cień skraplając go alkoholem i wygładzając ;:) I to by było na tyle ;) mam nadzieje że post się jakoś przyda ;))







Pozdrawiam P;)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Instagram mix 02.15 ;)

Hej przychodzę do was ze zdjęciami z instagram-u ;) Postanowiłam w ten sposób wrócić po raz n-ty do blogowania i mam nadzieję że się wam ten post spodoba ;)) Zapraszam ;))

Sesja zdjęciowa Marzec '17

Hej, myślę że chciałabym wrócić trochę do blogowania, dlatego dziś przychodzę do was z postem z sesji zdjęciowej. Wygrałam sesję z okazji dnia kobiet u świetnej pani fotograf Anity na Facebooku znajdziecie ją pod nazwą fabryka fotografii Anita Azafrańska LINK  ;) Dostałam konkretne wytyczne: okulary przeciwsłoneczne, kolorowe ubrania, kolorowe chustki. Dostosowałam się mimo iż "elegancko" lubię ubierać się na czarno ;) Sesja odbyła się na Wawrzkowiźnie , w okolicach Bełchatowa / woj. Łódzkie.

Perlux, pierwsze skuteczne perły piorące na rynku. ?

Witam was bardzo serdecznie dziś mam dla was mini recenzję i porównanie Pereł Piorących Perlux z innymi markami. Zacznę od tego iż zostałam ambasadorką pereł Perlux za pośrednictwem strony streetcom.pl. Paczkę ambasadorki dostałam i przystąpiłam do testów ;)